pondělí, dubna 07, 2014

Inzerát.

Tak prý úspěšný blog poznáte podle množství inzerce v něm. 
Slíbila jsem, že se pokusím být pořádnou blogerkou. Proto mi dovolte vložit sem Inzerci. A ne. Neomlouvám se.
_____________________________________________________________________________

Hledá se muž.


Ideálně mužského pohlaví.
Měl by být mým druhým, možná o chlup lepším 'já'.
Abych se vyvarovala Vaším obviněním za to, že jsem povrchní a na vzhledu, že nezáleží. Tento popis si odpustím. 
ALE Tmavovlasý má přednost před světlovlasým a zajímavé (možná dokonce až poněkud bláznivé) oči před nudným stereotypem.
Měl by to být myslící tvor se dvěma rukama a nohama.
Musí také prokázat jistou dávku kreativity a především smyslu pro humor. 
Zájemci prosím pošlete spěšného holuba.

ZNAČKA: Nespěchá. 
_____________________________________________________________________________

Pokud i Vy máte zájem o zveřejnění svého inzerátu zde na blogu, kde je veliká pravděpodobnost že si ho Váš potencionální partner zřejmě (ne)všimne, pošlete holuba, mail a nebo ho hoďte prostě do komentářů. První měsíc inzerce zcela ZDARMA! 
_____________________________________________________________________________

Aktualizace:

  • Hledá se muž, který nebude jako ostatní. Hledá se ohrožený druh. Značka: Já si tě najdu. (HFS)
  • Nezadaný pěkný kluk hledá nezadanou pěknou holku. Popis není důležitý, hlavně že jsme hezcí. Značka: a taky umím vařit (ANONYM)

Štítky:

Komentáře: 12:

V pondělí, dubna 07, 2014 , Anonymous http://hfs.blog.cz/ řekl...

Dlouho jsem se tak nezasmála.A když je ten inzerát zadarmo, tak proč to nezkusit. Hledá se muž, který nebude jako ostatní. Hledá se ohrožený druh. Značka: Já si tě najdu.

 
V úterý, dubna 08, 2014 , Anonymous sarush ef řekl...

Jo, kdyby takoví existovali.

 
V úterý, dubna 08, 2014 , Anonymous Anonymní řekl...

Nezadaný pěkný kluk hledá nezadanou pěknou holku. Popis není důležitý, hlavně že jsme hezcí. Značka: a taky umím vařit

 
V úterý, dubna 08, 2014 , Blogger PJ řekl...

Děkuji. Váše inzertní plocha čeká na zveřejnění. :D

 
V úterý, dubna 08, 2014 , Blogger PJ řekl...

Tento inzerát už se zveřejňovat nebude nezadaná pěkná holka už se ozývá (umíš-li teda vařit) :D

 
V pátek, dubna 11, 2014 , Blogger Teenka řekl...

:D haha takový zájem o kuchaře..chci taky

 
V pátek, dubna 11, 2014 , Blogger Michaella Black řekl...

hah, vtipný nápad.
čo sa týka mňa nikdy som nemala žiadneho vysnívaného partnera :)

 
V sobota, dubna 12, 2014 , Blogger Klarissa řekl...

Tvůj blog hned vyletěl o několik žebříčků výš, inzerce je hold třeba :D

 
V čtvrtek, dubna 17, 2014 , Blogger Sova řekl...

Jak ty to děláš, že dokážeš pobavit i ve chvílích, kdy člověku do smíchu prostě není! :D:D
Doufám, že jestli se takový muž najde, tak ti nepošle Harolda (nebo jak se ta Ronaldova sova z Harryho Pottera jmenovala), mohl by ti něco rozbít.. :D:D

 
V neděle, dubna 20, 2014 , Blogger PJ řekl...

Kdo nic nečeká, nic ho nezklame. Taky fajn přístup.

 
V neděle, dubna 20, 2014 , Blogger PJ řekl...

Viď! Sama jsem na sebe pyšná, že už mám plnohodnotný blog s inzercí!

 
V neděle, dubna 20, 2014 , Blogger PJ řekl...

:D Na to jsem nepomyslela. Tak ale hlavně, že by dorazil, no ne? :D

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka