neděle, února 14, 2016

Valentýn 100+1


Valetnýn je blbej americkej svátek, kterej my češi neuznáváme. 
Valetnýn je blbej komerční svátek, kterej my normální lidi neuznáváme.
Valentýn je blbej přeceňovanej svátek pro přitroublý puberťáky.
Valentýn je jen svátek, kterej je vytvořili, jako marketingovej tah, protože po vánocích nikdo nic nekupoval.

Dokud pak náhodou nemáte vztah.
Najednou je Valentýn svátek stvořenej na to, aby jste si mohli vybrečet kytku a nový spodní prádlo, jak říká JK

Dnes ráno mne do ulic vyhnal hlad. V Tescu mi dlošlo, co je dnes za den a poprvý v životě jsem se pobaveně dívala lidem do nákupního košíku.







1. skupina
"Páni, je Valentýn a přítelkyně to asi teda chce slavit."
U vchodu vybrat čokoládovou bonboniéru, cestou popadnout plyšáka. Je to kýč, ale někde jsem viděl, že to funguje. Jo a víno, jasně. Tyjo u pokladny prodávaj kytky a jsou rovnou zabalený. Paráda.











2. skupina
"Dneska je krásnej den na to, si připomenout, že jsem sama a pravděpodobně umřu sama."
Zmrzlina je nejlepší přítel. A nebo Nutella? Je to jedno, že budu tlustá, stejně nemá cenu se pokoušet držet, užiju si života. Aspoň toho, co mám. Hm.. který víno se tak bude nejvíc hodit k Zápisníku jedné lásky?












3. skupina
"Co si dáš miláčku?"
Drží se za ruce, vybírají sýry na večer. Pak se zastavý u ochutnávky vín a on degustuje jejich nabídku a ona zasněně pozoruje, jak znalý její přítel je. On se zeptá, za kolik to víno je. Paní jenž je obsluhuje řekne, že Château Valtice Sauvignon je za 350. On překoná prvotní zaváhání a s roztřesenou rukou bere lahev vína a ubírají se k pokladně. 






Rozptýlena divadlem kolem jsem se pak nechala předběhnout u pokladny člověkem, co si tam naházel na pás asi 5 krabiček kondomů a ještě se na mě usmál s výrazem "Chápeš proč jsem tě musel předběhnout?"
Snažila jsem se mu oplatit výrazem "To právě děláš nákup na 30 let dopředu?" ale nevěděla jsem, jak takovej výraz přesně vypadá.


Ale podle všeho víno se hodí vždycky.
Víno je kámoš a praťák pro všechny.
Nikdy nezapomínejte na víno.

A kromě vína i internet na Valetnýna vymyslel krásnou věc, jakou jsou Valentýnský kartičky.
Jediná věc, kde je comic sans povolenej.

valentine, funny, and lol image

A samozřejmě, že i stylebrunch má svoje. A dokonce i s článkama, ke kterým patřej! 
Jen tak, kdyby se někdo na Valentýn třeba náhodou nudil. Sám. Doma. S vínem. Zmrzlinou. 


 (wow, problém, že nedělám ootd, tak nic)





Štítky:

Komentáře: 7:

V neděle, února 14, 2016 , Anonymous sarushef řekl...

Hej, to je výborný, bavím se!

 
V neděle, února 14, 2016 , Blogger PJ řekl...

To byl účel, dík moc :D

 
V neděle, února 14, 2016 , Blogger Sova řekl...

:D:D Vidím všude ty hatery, sice mám radši První máj a Valentýna absolutně neřeším, ale už nejsu v té době, kdy jsem prohlašovala, jak ten svátek nemám ráda, je mi prostě jedno. Tleskám za Château Valtice Sauvignon a kulím oči na tu cenu, ve Valticích bydlím. :D Připomněla jsi mi tak kamarádku, která v tescu je na brigádě a ta měla možnost celý den sledovat, co jí běhá na pokladním páse a kolikrát se už musela smát, co ti chlapi kupujou za hovadiny (trenky, kde má chlap místo pro jeho nádobí ve tvaru motýla...). :D:D

 
V neděle, února 14, 2016 , Blogger Klarissa řekl...

Kdybych měla komu, určitě bych tvoje přáníčko někomu poslala :D

 
V neděle, února 14, 2016 , Blogger PJ řekl...

Ve Valticích bydlíš? Sakra ja te snad budu muset navštívit! :D

 
V neděle, února 14, 2016 , Blogger PJ řekl...

Jee to je milý :D

 
V středa, února 17, 2016 , Blogger Sova řekl...

No jistě, dojeď, jsi vítána! :D

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka