čtvrtek, ledna 07, 2016

2015 v diáři

Vítejte v roce 2016.
Opožděně.



Koncem roku 2015 se stala hromada věcí:
1. Zapomněla jsem psát články
2. Zapomněla jsem jak se píší články
3. Přes to všechno chci psát články

Takže se omlouvám, ale neomlouvám se, že stále budu zahlcovat internet nadále.
A teď pozor.
Nestihla jsem rekapitulace roku 2015 dokud v internetovém světě byly cool a vlastně ani nemám, co rekapitulovat, proto vám vyvoleným dovolím, na setinu sekundy prostalkovat můj diář. (wohoo PJ, děkujeme).


...okej na tom psaní musím zase zapracovat, už vidím ty opovrhující komentáře....










A díky tomuhle blogu jsem se ano, měla tu čest sejít s Klarissou z blogu Blonde and Stupid. Wohoo

















A tím schováváním to bylo myšleno doslova, že jo,


A občas zase toho je na srdci víc.





 A samozřejmě jsme se párkrát sešli s Annette 







Zleva: 2014, 2015 a na konci 2016


Štítky:

Komentáře: 2:

V čtvrtek, ledna 07, 2016 , Blogger Klarissa řekl...

Z tohohle článku je mi smutno, tak třeba proto, že nikdy nebudu mít tak cool diář jako ty, nějak na to postrádám uměleckýho ducha. No a pak taky proto, že mi Praha docela chybí, pozdravuj ji za mě.

 
V pátek, ledna 08, 2016 , Blogger PJ řekl...

Pozdravy vyřízeny, potešilo ji, že už ti chybí i ona. :)

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka