čtvrtek, prosince 12, 2013

La Loca- hudba, design a ekologie

Chladné dny nás již nezastaví
od stanice 'Jiný svět'
Přicházíme z noci,
stroze oblečení
v naší druhé kůži.
Jsme volní,
budeme zlí,
mladí a opilí
ničit sami sebe 
ve jménu chtíče.
Pro lepší vzpomínky,
na lepší časy.
Tak mě zapal
rock'n'rollový králi.
Má krvavě rudá rtěnka 
mé slábnoucí povely již neposlouchá.
Už žádná pravidla,
budoucnost je již napsaná.
Narodili jsme se tak chudí.



Sedím na měkké kožené sedačce v novém, znovuotevřeném "zeleném" hotelu Mosaic House a snažím se vstřebávat všechny ty vjemy kolem. Snažím se vzpamatovat se z šoku způsobeným obřími houbičkami u vchodu od jakéhosi designéra (který se snad snažil ztvárnit svou múzu) . Ovšem nebude to dlouho trvat a houbičky nahradí jiná práce jiného umělce. A ne jen houbičky, ale snad i výzdobu hotelu a baru.


Lidé neustále přicházejí. Králové a královny noci. Svěžest, hrdost a pocit, že všechno je tak jak být má a když ne, tak bude. To vše v jejich sebejistých krocích.
Stále žmoulám skleničku v ruce a čekám na signál. Na energii, která začne proudit i v mých žilách. Zatím se jen na křídlech atmosféry unáším prostorem, který jakoby kopíroval kroky svých mladých hostů. "Snad trochu honosnější než ty tvoje útulné rockové pajzly, kam chodíš." Zasmál se hlas v mé hlavě. "Možná." Odpověděla jsem mu. Rozhodně tu atmosféru nedokresluje cigaretový kouř. Což pro mne jakožto nekuřáka může být výhoda.




Když v tom náhle zazněl můj očekávaný signál. První tón kytary. Čas se přesunout pomyslela jsem si.
Čas přesunout se do části k pódiu, kde každý den probíhá live představení známých i neznámých umělců a to zadarmo. Čas uniknout z šedi okolní reality do říše všelijakých not, tónů, akordů. Splynout s jejich rytmem.



Štítky:

Komentáře: 6:

V čtvrtek, prosince 12, 2013 , Blogger Blog de la Licorne. řekl...

Pekné fotografie. Šla by som na niečo podobné :)
ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

 
V čtvrtek, prosince 12, 2013 , Blogger Sova řekl...

Hohooo, vypadá to tak božsky! A ten text .. úžasný, to si tak někam napsat na zeď písmem velikostí 300 :D

 
V čtvrtek, prosince 12, 2013 , Blogger PJ řekl...

Panejo díky moc. :D

 
V čtvrtek, prosince 12, 2013 , Blogger PJ řekl...

Kdybys chtěla přímo tam, mám odtamtud dárkový poukaz za 500Kč na cokoli. Takže by ti to mohlo vyjít na ubytování za 70Kč/noc v hotelu nahoře a zbylo by i na pár skleniček dle tvého gusta. Platí to do prosince příštího roku, takže ti jej můžu věnovat jakožto čtenářce :)

 
V čtvrtek, prosince 12, 2013 , Blogger Sova řekl...

Ooo, tak to mě těší, že ti sovičky připomenou mě, nebo-li nějakou Rony. :D:D Jinak, co se těch státnic týče, bylo to dnes. Ale zároveň to byla pakáž a zjišťuji, že to nakonec nemá ani špetku váhy státnic, takže nás nervovali zbytečně, zbytečně to státnicemi nazvali a já doufám, že mi to aspoň k něčemu bude. Teď jen čekám, jak to dopadne.

 
V pátek, prosince 13, 2013 , Blogger PJ řekl...

Heh. Taky dobrý. :D Takže nervy a hlavně práce zbytečně. To zní fajn.

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka