sobota, listopadu 30, 2013

Módní trendy, které s láskou nenávidím

Měla-li bych svým blogem šířit nějaké poselství bylo by to zaručeně něco ve smyslu: "Zapomeň na pravidla, pokud se ti to líbí neboj se to ukázat."

Ovšem neříkám, že nejsou věci, které když vidím směji se a brečím. Aneb trendy poslední doby, které s láskou a vášní nenávidím. Samozřejmě vás za jejich nošení neupálím. Znáte to, kolik lidí tolik chutí. Z čeho by jiný zvracel, druhý by za to vraždil.

















Snapback


Nikdy po mě nemůžete chtít, abych měla respekt k někomu, kdo si snapbackem snaží něco malého vykompenzovat. A díky několika mým ex dokáži i na 90% určit, co za člověka to je, tak i vím, komu se vyhnout. Aneb ukázka toho, jak PJ nesoudí lidi.


Vlajky

Nejsem čecho-američan
ani čecho-brit 
a nehodlám jím být.

Tenisky na podpatku

Ačkoli mi v tomhle možná bude spousta lidí oponovat, zkrátka ne. Nelíbí se mi to. Přijde mi to maximálně nehezké. Proč ubírat teniskám jejich pohodlnost a botám na podpatku eleganci?

Trička s nějakým obličejem

Můžete mi říct, proč bych měla odpoutávat pozornost z toho mého obličeje na ten na tričku? Ovšem v tomto případě platí jedna zásadní výjimka a tou jsou trička mých oblíbených kapel či popřípadě herců minulého století.
 ALE 
slibuji, že se stanu tvou největší noční můrou, když tě načapám s tričkem například Guns'n'roses nebo Beatles a přitom ti ve sluchátkách bude hrát Nicki Minaj nebo Miley Cyrus.

Komentáře: 13:

V sobota, listopadu 30, 2013 , Blogger Darinka řekl...

Mám to samé s vlajkama, absolutně to nenádivím a nehorší pohled byl asi na holku která měla americkou mikinu a tričko v ten samý den na sobě! a potom ještě nesnáším neon, brrrr (maximálně jako lak na nehty, to jediný je pěkný)

 
V sobota, listopadu 30, 2013 , Blogger PJ řekl...

Ew. Ta přeamerickovaná holka musela být vážně síla. Neon mi nevadí jako doplněk k černému nebo bílému outfitu to může být zajímavé, ale neon ve stylu NewYorker je opravdu nechutný.

 
V neděle, prosince 01, 2013 , Blogger Klarissa řekl...

Naprosto souhlasím, jen trička s obličejem bych ještě poupravila na trička s člověkem, nejen obličej, ale prostě celá postava mě na tričkách štve a pravda, s výjimkou osobností, které obdivuju a taky nesnáším, když někdo nosí trička kapel jen aby byl cool a přitom poslouchá něco úplně jiného... a k těm vlajkám, já osobně mám vlajky ráda, ovšem asi úplně jiným způsobem než půlka populace. Jde o to, že jezdím na docela dost mezinárodních akcí a tam se setkávám se všelijakými národy, které občas rozdávají všelijaké vlaječky, které si pak věším po pokoji nebo připínám na batoh, jde-li o odznak, protože je to pro mě prostě vzpomínka na hezké chvíle, ale tohleto "koupím si cokoli jen je možné s americkou a britskou vlajkou a budu strašně in" mě opravdu vytáčí.

 
V neděle, prosince 01, 2013 , Blogger PJ řekl...

Páni, tvá sbírka vlajek musí být vážně pěkná. Ano, v takovém případě to chápu, obdivuju a tiše závidím. :)

 
V čtvrtek, prosince 12, 2013 , Blogger EVIČKA G. řekl...

úplne súhlasím so všetkým :D podľa mňa sú tenisky na opätku najväčší omyl tejto doby
... a ak niekedy budem v Prahe, rada ti niečo uvarím :) :D

 
V čtvrtek, prosince 12, 2013 , Blogger PJ řekl...

Beru tě za slovo! :D

 
V čtvrtek, prosince 12, 2013 , Blogger EVIČKA G. řekl...

oki :) kebyže môžem, tak idem do Prahy hneď teraz a varila by som ti kludne od rána do večera :D

 
V čtvrtek, prosince 12, 2013 , Blogger PJ řekl...

Pro mě není nic nemožné. :D Hele léto se blíží, stačí když nasedneš na nějaký vlak nebo autobus, já tě někde vyzvednu, zařídím ubytování a jediné co si zaplatíš bude doprava sem. Stačí mi dát vědět. :) :D

 
V čtvrtek, prosince 12, 2013 , Blogger EVIČKA G. řekl...

beriem ťa za slovo :) keď bude čas tak sa ozvem :)

 
V pondělí, prosince 23, 2013 , Blogger Vendy C. řekl...

tenisky na podpatku teda mám, taky se mi nejdřív nelíbily, ale ty svoje mám ráda :) viděla jsem jednu holku, která měla stříbrné, a to jsem měla sto chutí vyzout jí je a praštit ji s nimi do hlavy :DDDD jinak teda souhlasím se vším, nejhorší jsou takový ty trička z NewYorkeru s nějakou natištěnou hlavou, to fakt ne :D

 
V úterý, ledna 07, 2014 , Blogger Netty řekl...

Já se snažím trendy neodsuzovat, ano jsou tu ovce, které je nosí jen proto, že.. se to nosí, ale pak je tu někdo, komu se to prostě líbí nebo má k tomu vztah a tak proč ne.. vlajky na oblečení se mi taky nelíbí, ale dostala jsem od kamarádky šátek s americkou a nosím ho a mám ho hrozně ráda. :)
Ale co na plat, přestože nemám ráda tohle "nechápu trendy toho a toho", tak u tebe mě takový články baví :D

 
V středa, ledna 08, 2014 , Blogger PJ řekl...

Já respektuju a tleskám ti za tvůj názor! Bezvadné. A díky. :)

 
V úterý, února 04, 2014 , Blogger VLADIES řekl...

Z tohto tvojho výberu, akurát nemám rada vlajky, nechápem ako môžu niektorý nosiť americké vlajky, akoby nás vykúpili z niečoho alebo čo! :)
vladiesblog.blogspot.sk

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka