středa, února 07, 2018

Knížky a rtěnky



Aneb duo moderní ženy. 

Přemýšlím o tom už dlouho. Proč nikoho ještě nenapadlo prodávat knížky s rtěnkama?
Než teda na mě spustíte s nějakým startupem, co na kickstarteru sbírá finance právě na tento projekt, nechte mě doříct, proč si myslím, že je to úžasný.

Jsem věčnej snílek. Pokaždý, když si ráno dávám rudou Dior 999 doufám, že to ze mne udělá báseň Charlese Baudelaira. Nebo když si dávám MAC odstín lady bag, cítím se jako hrdinka roadmovie z šedesátých lét.

A tak jsem si pro vás připravila seznam četby se stejně spárovanými rtěnkami, který alespoň mne dávají perfektní smysl.

Tina Fey: Bossypants

            (Tu)

- párování s: Rimmel London Lasting finish by Kate nude odstín 45

Neznala jsem Tinu Fey, po přečtení tuším o tom, že je to komička a má super show a podobně, každopádně to není vůbec, ale vůbec důležité, protože jde o to, jak je psaná ta kniha a je to must-read pro každou ženu tady. Lehoulince feministický koncept tak akorát s dávkou humoru a nadsázky. 
volně přeložená citace: "Nebudu říkat žlutým vlasům blond, protože se vsadím, že o mých vlasech také nikdo neřekne jinak než vlasy hnědý..... ale je něco magického na žluých vlasech. Když by jste dali blonďatou paruku na radiátor, vsadím se, že se najde nějakej týpek co se pokusí s ní mít sex."
Popřípadě se dozvíte, že Kim Kardashian byla sestrojena sovětskými vědci. Otevře se téma photoshop, zda-li je ok nebo ne, jaká jsou měřítka krásy, o sebevědomí žen a další témata, která se mne ohromě dotkla a věřím, že pokud čtete Stylebrunch, dotknou se vás stejně tak. 


Andy Warhol: Od A k B a zase zpátky

            (Tu)

- párování s: Urban Decay Vice cream odstín Bang

Už jsem vám jednou cpala filmy Andyho Warhol, pár let zpátky. Konkrétně v tomto článku. Tato kniha je zase lehoučce autobiografická, ale stylem jakým může autobiografii napsat pouze Warhol. Přemýšlí v ní nad láskou a jídlem. Krásou a penězi. Lehce sebestředné hlášky protínají zajímavé myšlenky. A vůbec. Warhol je zvláštní, vy jste zvláštní, já jsem zvláštní, čtěte. 


Coco Chanel ilustrovaný svět módní ikony

            (Tu)

Coco Chanel 

            (Tu)

-párování s: Chanel (jak jinak) Rouge Allure odstín 109 Rouge Noir 

Obě knihy jsou bomba a každá trochu jiná. Koukám, že se tu dens držím biografií, ale toto je poslední, slibuju. První je pro ty co zbožňujou krásný obrázky a nebaví je číst. Koho to však neuspokojí pokud za tím nebude mít kompletní příběh je tu kniha druhá. Úžasný příběh jedné silné ženy opředen milenci, kteří ji v jejím podnikání podporovaly. Něco mezi hořkým románkem a motivací. 

Oscar Wilde: Lady Fuckingham

            (Tu)

-párování s: 
NYX Lip Lingerie odstín exotic

Údajně od Oscara Wilda, neni to tak úplně jistý. Každopádně pokud nejste moralisté a nebo nemáte porblém se sexuální tematikou (v tom případě jste pravděpodobně i na tomto blogu omylem), tak si to pořiďte. Přečtete to během chvilky, budete se divit a budete se smát. Nechápu, proč se proslavilo suchých 50 odstínů, když tohle je milionkrát lepší. Fakt. 

Rupi Kaur: Milk and honey

            (Tu)

-párování s:
Dior Rouge 999 

Pokud jste už četli, přečíst znovu a jestli vůbec ne šup dohnat. Poezie každé dnešní ženy. 



Štítky:

Komentáře: 6:

V čtvrtek, února 08, 2018 , Blogger Nela Procházková řekl...

Knížku Coco Chanel i Honey Milk si chci koupit :))


Nela z blogu Růžová rtěnka

 
V čtvrtek, února 08, 2018 , Blogger PJ řekl...

Doporučuju všema deseti! A nezapomeň na rtěnky

 
V čtvrtek, února 08, 2018 , Blogger Nicol řekl...

Ja som fanatik rúžov, mám ich doma cez 80 :D ale takto s knihami som ich nikdy nepárovala :D Ale tú Coco Chanel by som si chcela kúpiť, už som na ňu pozerala.
World of Nicol

 
V pátek, února 09, 2018 , Blogger PJ řekl...

Příbeh Coco je úžasný, takže jen do toho. Vsadím se, že z toho budeš nadšená.

 
V pátek, února 09, 2018 , Blogger Sova řekl...

Tinu Fey jsem si hned uložila :D, od Warhola už nějakou knihu úvah mám, ale četl ji zatím jen přítel. A to včetně Lady Fuckingham, která ho nebavila, protože je to podle něj pořád dokola. :'D Já si to na brousím zuby, jen bych asi nejdřív musela vypadnout ze školy. :D
PS. nápad s asociací rtěnky je dost dobrý.

 
V pátek, února 09, 2018 , Blogger PJ řekl...

Heleď jako upřímně celý dokola ta Lady Fuckingham trošičku je. Ale určitým způsobem se to lehce stupňuje a mě ta kniha děsně pobavila. :D
Hodně stěstí ve škole mimochodem!

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka