sobota, června 22, 2013

Svět před a za kamerou


Probouzím se jako medvěd ze zimního spánku a pomaličku začínám makat. To brzy, vím. Dohánět se dá vše téměř všude. A abych se náhodou nenudila rozhodla jsem se ještě jít na jakési natáčení, o kterém musím mlčet jako hrob i kdyby mi jste mi před očima máchali třeba Louboutinkama.
Samozřejmě i počasí nám hrálo do karet, takže jsem se do studia pachtila s tunou makeupu, která na tropickém sluníčku snad těžkla a já měla pocit, že se buď na místě rozteču a nebo se pod tím náporem složím. Vyberte si.



Na natáčení jsem samozřejmě nebyla sama. A možná díky tomu jsem byla překvapivě až přespříliš klidná. Sešli jsme se tam s Mary Ane, Eliškou, Dragell, Wendy a Lolou.


Mary Ane, Eliška, Dragell, naše šéfová, Wendy, Lola J a  PJ v plné své kráse


Poté co jsme se seznámili s malým studiem, nás Standa Berkovec usadil do křesla a začal nám vyprávět, jak se chovat před kamerami. K tomu nám nalil skleničku šampáňa a jelo se. Upřímně, ještě pár skleniček a nemusel nám říkat nic o tom, že se nemáme bát. Snad to byla i jeho strategie.

Z mé strany bylo celé natáčení jedna veliká improvizace a nic jiného. Na rozdíl od Loly jsem si téma o kterém chci mluvit připravila ráno cestou do školy a až do natáčení jsem k tomu přistupovala ve stylu "Ono to nějak dopadne. Zkrátka budu upřímně mluvit o tom, co si myslím. Nemá smysl nějak vybírat slova, lidi je stejně nějak přetočí, jak se jim to bude hodit."
A taky, že jakmile zmizela nervozita, zmizely kamery, světla se stala přirozenými a já tam jen seděla obklopená holkama a povídali jsme si. O čem jsme chtěly, jak jsme chtěly. 

Pocit. Jaký z toho byl pocit? Lhala bych, kdybych řekla, že jsem se necítila dobře. Když jsme šli pak s Wendy a Eliškou na metro lidé nás normálně míjeli, ale haló, my právě jdeme ze studia. To musí pro malého českého človíčka znít jako velká věc. Ale ona to možná žádná velká věc není. Je to zkušenost. Když to dobře dopadne, bude ji následovat další zkušenost příští měsíc. A možná se to chytí. 

Mrzí mě, že se nemůžu více rozepsat. Ale až bude nějaký výsledek, který bude ostatně překvapením i pro mne samotnou, uvidíte. Zjistíte, že vaše PJ a i ostatní holky, nejsou jen roboti sedící z počítačem a píšící články. Máte odvahu poznat své blogerky? 







Štítky:

Komentáře: 6:

V sobota, června 22, 2013 , Blogger Angelina Beauty Blogger řekl...

Muselo to být skvělé! Mrzí mě, že se mi nepodařilo přijet, ale snad příště ;)

 
V sobota, června 22, 2013 , Blogger Kejmy Tatranská řekl...

ó, tak toto vyzerá naozaj zaujímavo!!!

Kejmy ♥.

 
V sobota, června 22, 2013 , Blogger Unknown řekl...

To vypadá velmi zajímvaě, snad se mi taky někdy poštěstí taková možnost! :-)

www.blondiever.blogspot.cz

 
V neděle, června 23, 2013 , Blogger PJ řekl...

Příště už se bude natáčet během prázdnin, tak snad už by to vyjít mohlo. ;)

 
V neděle, června 23, 2013 , Blogger Nyny řekl...

Na jednu stranu mne to mo láká, ale na tu druhou je ve mně stydlivá část mého já, která by si na něco podobného asi netroufla :D (V televizi jsem sice už párkrát byla, ale....to jsem byla mladší. přijde mi, že čím jsem starší, tím více nějak nestojím o to být středem pozornosti)

 
V pondělí, června 24, 2013 , Blogger Lola-J řekl...

Bylo to skvělé odpoledne!!♥ Ale notáák :D ...chtěla jsem mít prostě menší (malinký) přehled. :D :)) Přesně tak, bude to parádní překvápko. :)))
L.

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka