středa, dubna 10, 2013

Kluci a styl? Styl a kluci?


Víte, řada holek si často stěžuje, že čeští kluci nemají styl. Ironií je, že kolikrát nemají ani ony tušení o tom, co styl je a co není (mít kompletní šatník z NewYorkeru to opravdu není) a nakonec pak jejich pan dokonalý je jen další řadový kluk. Bohužel, to samé říkám i já. Častokrát když se řeší tato otázka a rozdíl mezi cizincem a Čechem jsem jednoznačně pro cizince. Ale je tomu skutečně tak? Nekřivdíme už maličko našim klukům?

Doba pokročila, naši vrstevníci dospěli, díky internetu má každý přehled o všem a přeci jen výjimky se na ulici najdou. Ať už to je ten sexy prodavač v Bershce, MACu,... a když nebudu mluvit o gayích tak třeba ... hm.

Celý týden jsem se zaměřovala právě na toto téma a mám pocit, že bych dle svých měřítek přišla na pár "stylů" dnešních kluků.

1. metalista, punk a další "temné" styly
Myslím, že by mi teď pořádný metalista či kdokoli jiný pěkně vynadal za to, jak jsem jej zařadila. Ale upřímně já v tom moc rozdíly nevyhledávám. Možná trošku více markantní změna je v účesech, ale oblečení by si mezi sebou mohli půjčovat. Punk má pro sebe typickou červeno-černo-modro-bílou.. kostku, vysoké boty, nagelované šílené vlasy, řetězy,.. Metal černé oblečení, řetězy, dlouhé vlasy,...
Pokud ten dotyčný se v tom vidí, cítí se v tom dobře pak ano. Už tak je to považováno za styl. A když to tomu člověku pak sluší není vůbec o čem diskutovat.
Jako ilustrační foto jsem použila fotku kluků se kterými jsem se v nedávné době setkala, ale jelikož nevím, zda-li by souhlasili s tím, že je tu "vystavuju" zakostičkovala jsem jim obličeje i když to teď vypadá divně.

2. sportovec
Addidas, Puma, Nike, Reebok, ... a tam to občas končí. Tento styl u nás převládá na takových 40% a vlastně si nejsem ani tak dost jistá, zda-li se to za styl dá považovat. Ještě tak to beru u skutečných sporotvců, ale co kluk, který kdysi dávno jako malý hrál třeba fotbal a teď se na nějaký sport tak maximálně podívá v televizi? Veliké červené tričko s nápisem PUMA už mi přijde spíše jako uniforma národa.

3. Hopeři
Pokud bych se měla vyjádřit opět procentuálně tipovala bych to tak na dalších 40% hoperů u nás. Velké kalhoty s rozkrokem u kolen, velikosti XXXXXL,... Stále nechápu, proč zrovna tento styl je tak oblíbený?

4. Stylaři
Ti, co se dají považovat většinou za poklad. Někdo jim nadává do gayů, holky o nich tvrdí, že jsou namyšlení, ale všichni se shodneme, že být jich více není o čem diskutovat. Ti kluci si hlídají, co si berou a kupují. Patří sem moji milovaní hipstři. Ale ti se zatím dají spočítat na prstech.
527563_492838150734911_1623307645_n_large
Ten kdo pozná partičku těchto pražských kluků ať se mi třeba vysměje, ale ano, já tohle považuji za stylaře.

Popravdě... jsou dny, kdy by mi měli zakázat psát články. Teď když to po sobě čtu mám chuť to smazat, ale nemám nejspíš odvahu.

Ale řekněte mi, co vy? Myslíte si, že v Čechách skutečně jsou kluci úplně bez stylu?

Komentáře: 6:

V pondělí, dubna 15, 2013 , Blogger Nyny řekl...

No...jak se to vezme. V Praze to ještě docela jde. Jinak děs běs. Znám ale pár těch, kteří by byli za hvězdy i na lookbooku ;) (ano, právě oni zmiňovaní hipstři) A jestli se nemýlím, tak na té nespodnější fotce chodí druhý zprava k nám na gympl :D Teď ještě k tebou zmíněným stylům.... obliba sportovního oblečení mě štve asi nejvíce, je to stejné jako nosit lyžařské bundy ve městě....Prostě sportovní oblečení je na sport, co je na tom tak těžkého pochopit? :/ Není tomu tak dávno, co i ta nejětší spodina společnosti chodila denně v obleku.....A dnes... dnes chodíme v botaskách a vytahaných mikinách.

 
V pondělí, dubna 15, 2013 , Blogger M i c h e l l e řekl...

no já mám asi 30 'klučičích' kámošů a ztoho se asi jen dva nebo tři dobře oblékají :D takže asi tak :D

 
V úterý, dubna 16, 2013 , Blogger PJ řekl...

Přesně tak. Nemohu jinak než souhlasit.

 
V úterý, dubna 16, 2013 , Blogger PJ řekl...

Tak to je smutné, souhlasím :DD Chce to na nich zapracovat :D

 
V neděle, září 08, 2013 , Blogger Klarissa řekl...

Jojo, mám pár stylových kámošů- všichni gayové a ti co ne- cizinci, je to těžký no, ale poté, co jsem se na debatách seznámila se světovými hipstříky, alespoň už mám naději, že ti kluci opravdu existují :D a třeba se to u nás taky časem trošku rozvine :D a ta poslední fotka- aach <3

 
V sobota, září 14, 2013 , Blogger PJ řekl...

Budeme doufat. I když je to na nás holkách, ne? ;)

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka