úterý, července 01, 2014

Fuck&Go


Knihovny jsou zvláštní místo. Místo, kde se zastavil čas už někdy před sto lety. A stále si zachovávají stejnou tvář.  Snad jen obsah se občas trochu změní. Ne moc. Klasika zůstává. Ověřeno časem.
Ovšem co je nejkrásnějšího na knihovnách je, že tam narazíte na knihy, které by vás v životě ani nenapadlo hledat.
Už jsem se připravovala k odchodu, když v tom to na mě vybaflo. Fuck and Go hlásil titulek. Podtitulek vše uvedl na pravou míru: 'Proč se muži nechtějí vázat a ženy s za to mohou samy?'
Ok. A jsme zase u toho.
Generalizování. Sexismus. A další knížka věnovaná problematice, jejímž vydáním a i případným následným přečtením se vůbec nic nezmění ani ve společnosti ani ve vašem prostém životě. (V dnešní době, kdy si můžete koupit knížku o tom, jak napsat knížku a nebo knížku o tom, jak nenapsat knížku, mě podobné typy knih vážně vytáčí.)

Takže vy mi chcete říct, to starý ohraný říkadlo, že chlap jde vždycky jenom 'po tom jednom' a jakmile začne jít do tuhýho, tak uteče?
Ale prosím vás.
Ukažte mi jedinýho v jehož případě by to nebyla pouhá póza. Kruci jsou to lidi jako ty nebo já jenom jim něco chybí a něco přebývá.
Plus navíc, nevím jak vy, ale poslední dobou jsem ještě nenarazila na někoho, co by se hned nechtěl sejít a potom by se nechtěl dát do vztahu s mým neexistujícím facebookem.
A holky chtěj krásnej, romantickej, dlouhej vztah. To, že je se mnou něco špatně, připouštím, je to možný. Koneckonců, varování jste tady na blogu četli, ne? Ale proboha. Jak která, jak kdy, jak s kým.

Všichni mi neustále vyčítaj, že hledám složitosti, kde nejsou. Já?
Slečnám, co píšou 'Jak na kluky', ženám, co píšou 'jak na chlapy' a chlapům, co netuší vůbec, která bije bych vzkázala jedno: zkuste se na všechny koukat ne jako na ženu nebo na muže, ale jako na člověka. To je to vážně tak složitý?
A co je nejdůležitější, přestaňte plnit knihovny dlouhými spisy, na téma 'Jak ho ulovit', 'Jak ho opéct', 'Jak ho podávat', 'Jak ho sežrat.'
Buď to tam je nebo ne. Buď to tak má být nebo ne. Buď máš mít jeden dlouhý, krásný vztah nebo umřeš sama. Žádná knížky, žádný článek, nic takovýho ti nepomůže.

P.S. Kecám, nikdo neumře sám. Nakonec všechno dobře dopadne.
P.P.S. Vždycky tu je ta možnost, kdy ti společnost budou dělat kočky.

Štítky:

Komentáře: 8:

V středa, července 02, 2014 , Blogger Klarissa řekl...

Skvělý článek. Abych byla upřímná, připadá mi, že v poslední době by se hodil spíš podtitulek 'Proč se ženy nechtějí vázat a muži s za to mohou sami?', pak mě ale napadá, že mí přátelé asi nejsou objektivním zlomkem populace a nechávám to u, již tebou zmíněného, "vždyť jsme všichni prostě jen lidi".

 
V středa, července 02, 2014 , Blogger Kamush řekl...

Skvělej příspěvek! :))
Víš jak to je - vydává se to, co lidi chtěj číst. Dokud budou ženský slepice a chlapi mača (ty některé a ti někteří), budou se furt takovýhle knihy vydávat :)

 
V středa, července 02, 2014 , Blogger PJ řekl...

To je to, co mě na tom děsí nejvíce. Ten fakt, že nabídka vzniká poptávkou. A to, že masy lidí hltají tyto knihy je horší než to, že nějaká paní s receptem na život něcco takového napíše.

 
V středa, července 02, 2014 , Blogger PJ řekl...

Viď, že jo? Nene, máš pravdu, žádná z mých kamarádek se také nechce vázat (většinou je ale baví rozvracet vztahy, asi nějakej trend, ale uznávám, že je to zábavný) a kamarádi nadávaj na to, jak jsou holky strašný ... běhny.. :D
Ale co, všichni jem lidi. Žij a nech žít. :D

 
V sobota, července 05, 2014 , Blogger Sova řekl...

Miluju kočky, takže budoucnost mám snad skvělou.. :D:D
Máš naprostou pravdu, nedávno jsem se vztekla podobně, když jsem začala chodit na vykopávky u nás ve městě ... to škatulkování ... potřebujeme jen kluky .. a když já tam minulý týden kopala motykou, lopatou, tak nikdo neřekl ani popel .. nás pustí domů, že není práce, ale kluky si drží .. proč? Někteří jsou ještě slabší, jak my ... moje nervy.

 
V sobota, července 12, 2014 , Anonymous stuprum řekl...

Tak fuckandgo do knihovny, jelikož se tam dějí zázraky, na miliónech stranách se odehrávají životy postav, které jsme nikdy nepoznaly. :)

 
V pondělí, července 14, 2014 , Blogger Julia řekl...

Lidstvo je v poslední době tolik zpitomělý že potřebuje návody i na ty nejpřirozenější věci, takže se nemůžeme divit, že na všechno existuje plno zbytečných návodů a rad, který ve výsledku člověku vůbec nepomůžou.

 
V středa, července 16, 2014 , Anonymous Leome řekl...

Na knihovnách je také dobré to, že se můžete seznámit s někým, kdo m stejné zájmy nebo s někým, s kým si můžete pokecat o oblíbené knize - to je nejlepší :-).
Jo, tak hledat knihu s tímto názvem by mě fakt nenapadlo :D. Mě by nenapadlo ani to, že nějaká taková kniha vůbec existuje :D.
Ty hledáš složitostí ve vztazích - já v matematice :-D. Občas je neuvěřitelné, podle čeho si já počítám různé rovnice atd... :D.
Kočky jako kočky domácí, nebo jako "sexy kočky" od sousedů? :D :D. Lepšími společníky jsou ale vždy psi :-D ;-).

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka