pondělí, dubna 08, 2013

Recept na výtečnou horkou čokoládu


Jsem milovníkem horké čokolády. Vlastně čokolády v jakékoli formě. A nejlepší čokolády mají vždy v těch nefalšovaných italských kavárnách. Aneb pravá horká čokoláda, které se dá jíst po lžičkách. Recept na ni jsem našla již hodně dávno, ale teprve teď jsem se ji rozhodla risknout. Odrazovalo mě spíše to, že jakmile člověk zjistí složení už se na to bude spíše dívat jako na kalorickou bombu než lahůdku.
Ale pravidla jsou od toho aby se porušovala.

Na 2 hrníčky budete potřebovat:

2 čokolády na vaření
2 hrnky mléka
kelímek smetany na šlehání (cca 200ml)
1 lžičku moučkového cukru
skořici na posypání

A velice jednoduchý postup:

V do hrnce dáme zahřívat mléko budeme přihazovat kousky čokolády. Celé to pak rozmícháme dohladka.
Až se všechny kousky čokolády rozpustí přilijeme kelímek smetany a lžičku moučkového cukru.
A opět mícháme aby tam nebyly žádné hrudky.

Nakonec to můžeme rozlít do hrnků a posypat trochou skořice.

A mohu vám slíbit, že do konce dne nebudete chtít čokoládu ani vidět, ale vážně si pochutnáte.

Přeji dobrou chuť!

Štítky:

Komentáře: 12:

V pondělí, dubna 08, 2013 , Blogger Veronika Baginová řekl...

aaach,toto milujem :)) skvelý recept :)

Veronika

 
V pondělí, dubna 08, 2013 , Blogger Angelina Beauty Blogger řekl...

Mňam! To musí být dobrota :)

 
V pondělí, dubna 08, 2013 , Blogger Jane's colours řekl...

Mňam... to musím zkusit :))

Jane´s colours

 
V pondělí, dubna 08, 2013 , Blogger M i c h e l l e řekl...

jééé!! ty mi naháníš chutě!! :DD někdy musím zvednout ten línej zadek a jít to vyzkoušet ;)

 
V pondělí, dubna 08, 2013 , Blogger Vivi řekl...

Ó, to je fantazie! Horká čokoláda je moje nejoblíbenější jídlo :-)

 
V pondělí, dubna 08, 2013 , Blogger Dullsinea řekl...

Na tvůj blog jsem narazila dnes poprvé a úplně náhodou. Jsem z tvého blogu nadšená!!! Stávám se 20.pravidelným čtenářem :) :) A čokoládu určitě zkusím, určitě bude mít úšpěch :)

 
V pondělí, dubna 08, 2013 , Blogger Nyny řekl...

to zní přímo mňamózně. už aby byl víkend a já měla čas na vyzkoušení!

 
V pondělí, dubna 08, 2013 , Blogger Johana K řekl...

Vážně se ti moc povedla! :) No, šokoládu nechci vidět ještě teď :D Ale vážně byla úžasná, a pak že ti nejde vaření! :D

 
V pondělí, dubna 08, 2013 , Blogger Koouky řekl...

Miluji horkou čokoládu a tobě se pooovedla!

 
V pondělí, dubna 08, 2013 , Blogger PJ řekl...

Učím se :D

 
V pondělí, dubna 08, 2013 , Blogger PJ řekl...

Ó moc Ti děkuji. :))

 
V čtvrtek, prosince 12, 2013 , Blogger Annie řekl...

<33

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka