pondělí, května 08, 2017

#OblečeníZadaných


Hashtag na tento týden. 

Mám krásný šaty, takový černý, sametový, límeček, volánky, vyříznutá ramena. Když poskládáme všechny trendy letošní zimy do jednoho a vzniknou nám tyhle šaty. A to jsem je sehnala ve slevě. 
Nechápala jsem jak je to možný do chvíle než jsem si je oblékala. Nemůžu je zapnout sama. Prostě ani kdybych si vykloubila ruku. 

#OblečeníZadaných

Jsou to šaty, halenky a různé složite topy na jejichž zapnutí nestačí tvoje ruce. 
Je to oblečení, které ukazuje nejen, že se spolu svlékáte, ale že se spolu i oblékáte. 



Taky mám krajkovou halenku, co by se měla zapínat vzadu. 


Když nad tím tak přemýšlím, většina těchto věcí je že Zary. Možná se Zara snaží něco naznačit.  

Štítky:

Komentáře: 1:

V středa, května 10, 2017 , Blogger Sova řekl...

A já si na to vždycky dupla a snažila si to dopnout, i kdybych si měla ruky vykloubit :D, ale máš recht... Viděla jsi film Jak přežít single? :D Přesně tento problém tam hlavní hrdinka řeší a na konci si vymyslí vychytávku, třeba tě inspiruje. :D

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka