čtvrtek, května 04, 2017

Když přijdou emoce


Rok 2015 byl celkově zvláštním rokem. Říkám si, že skutečně musí být něco na tom čínským horoskopu. Buď jsem tonoucí, co se stébla chytá nebo mi dáte za pravdu. 2015 byl rok dřevěné kozy. A to vesměs znamená že byl příznivy na rodinný život vznikla nám tu touha po usazení se.
Důvod proč o tom mluvím je ten, že v roce 2015 i největší studený čumáci kolem mě (včetně mě samotné) začali zjišťovat, co to jsou emoce.


Když jsem si měnila telefon nějakým způsobem jsem zabrousila do starých SMS (ano neměla jsem fb, i tahle věc se používala). A díky tomu pro vás mám výběr toho nejlepšího z doby, kdy jsme měli klub lidí, co zjistili, že mají emoce a neví, co s tím. Páteční večery a sobotní rána jsme trávili spolu a vylévali si navzájem srdíčka s vínem či whiskey. Podle toho, čeho si situace zrovna žádala.
Etapa "sounáležitost"




Etapa "jsem nejlepší, nikoho nepotřebuju"




Etapa "psychologická poradna"



Etapa "Přijetí beznaděje"




Etapa "mám na to"



Etapa "nevolnost"

Etapa "Léčba nakupováním"




Štítky:

Komentáře: 1:

V pondělí, července 03, 2017 , Anonymous Lin řekl...

xD tohle tak moc znám etapa nevolnost xD

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka