neděle, září 16, 2012

Prague Fashion weekend s HTC



čtvrtek, 13. září 2012


Na tento čtvrtek jsem se těšila už od začátku týdne. Ne proto, protože díky našemu geniálnímu rozvrhu končíme čtvrtky v 11:50, ale především, protože jsem se mohla stát spolu s Annette již podruhé součástí Pražského víkendu plného módy! A díky spolupráci s HTC jsem vám vše fotila jejich novým mobilem Desire X, takže i vy se budete moci těšit na reportáž z přehlídky ADO Zlín a Lady Vyvialové a také na informace ohledně tohoto mobilu, který bude v prodeji již koncem září.





Takže doufám, že vám nevadí, že dnes tak krátce. Napsala bych reportáž hned, ale nechci aby se opakoval opět ten incident, kdy jsem článek na blogu zveřejnila o něco dříve než na krásné, kde to u mě někdo zkopíroval a na krásné se řešilo, že jsem to zkopírovala já! Vydám oba články ve stejný den během příštího týdne.

Štítky: ,

Komentáře: 0:

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka