čtvrtek, června 30, 2016

Weekend list vol.2


Probíhám hloučkem dětí, co v ruce máchají vysvědčením a z hrůzou zjišťuju, že už je to tady zas. Krom toho, že teda začínají prázdniny, blíží se i víkend a pro lidi s existenční krizí jako já tu mám pár víkendových tipů. Nechte se inspirovat. A pozor, tentokrát je to čistě dámská společnost na oslavu toho, že jsme ženy!

HUDBA
Začneme prosím soundtrackem tohoto víkendu a kdo neznáte Chinawoman doporučuju to napravit, protože ta ženská je neskutečně skvělá. Představte si úžasnou melodii, občas mírně melancholickou spolu s perfektními texty. Je to zhudebněná poezie s trochou toho dámského šarmu a tý jiskry, co nám ženám v poslední době tak moc chybí.


Playlist
  • Woman Is Still A Woman - YT
  • Blue Eyes Unchanged - YT
  • Party Girl - YT
  • Lovers Are Strangers - YT
  • Show Me The Face - YT
  • I'll Be Your Woman - YT
  • a víc, víc, víc...


FILM:
Amélie z Montmartru 
Když jsem šla včera po Nový scéně, seděla tam paní a hrála asi 3 písničky z tohodle filmu a protože už tak jsem měla spoždění tam kam jsem měla namířeno, chvíli jsem si tam sedla a užívala si tu jemnou pařížskou atmosféru a vzpomínala na genialitu toho filmu. 

amelie, gif, and movie image

KNIHA:

Alexa Chung- It
Modelka, co chodila s Alexem Turnerem z Arctic Monkeys, která se věnuje focení, umění a hlavně módě. Jsem obrovký fanoušek její tvorby a i její osobnosti. Její knížka It je průvodcem jejího stylu, respektive ikon, které jí inspirovali. Je to jako rady od ženy pro ženy na téma móda, rozchody, hudba, festivaly, jak přežít v různých situacích. Stručně psané doplněné o perfektní ilustrace a fotografie z její tvorby. Ta knížka potěší i jen jako umělecký dílo, který si chcete prohlížet. 

KAM na brunch:
Café Letka

Kavárna na Letné, prakticky přes ulici u technického muzea, kde zdi maí svůj příběh, je tam obrovský, růžový vintage zrcadlo a v létě můžete sedět v okně. Krásný starý a otrhaný tapety a domáci limonády, káva a sendviče nebo dortíky. Jděte tam a poděkujte mi. Ceny vůbec nejsou jak ve Starbucku (je to levnější) a kafe taky neni jako ve Starbucku (je to pravý kafe).  MAPA



Štítky:

Komentáře: 2:

V středa, července 06, 2016 , Blogger chireen řekl...

Po té knížce se někdy mrknu :) A Amelie je super :)

BLUDIČKA VEČERNICE

 
V čtvrtek, července 07, 2016 , Blogger PJ řekl...

Amélie je skvělá ♥ Knížku seženeš nejspíš nejlépe na ebayi. Já jsem si jí dovezla z Anglie, kde byla dokonce pohozená v nějakým obchodě, co byl spíš trafika a papírnictví než knihkupectví, ale vážně je skvělá. :D

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka